ΕΡΤ σε Ολυμπιακό: «Δεν θα συμμετέχουμε σε πρακτικές που απαξιώνουν το προϊόν»
Πρόσθεσε το Newsbeast στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google H EΡΤ απάντησε στην επιστολή της ΚΑΕ Ολυμπιακός, τονίζοντας ανάμεσα στα άλλα ότι δεν θα συμμετέχει σε πρακτικές που δημιουργούν συνθήκες έντασης και υπονομεύουν το ίδιο…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...