Κισάμου Αμφιλόχιος: Η Εκκλησία ζει σε μια διαρκή Πεντηκοστή
Στην Ιερά Πατριαρχική και Σταυροπηγιακή Μονή Γωνιά ιερούργησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου κ.Αμφιλόχιος κατά την Κυριακή της Πεντηκοστής τελώντας, στο τέλος της Θείας Λειτουργίας, τον Εσπερινό της Γονυκλισίας. Αναφερόμενος στο…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...