Ολοκλήρωση των Εργασιών του Διεπιστημονικού Περιβαλλοντικού Συνεδρίου στην Καρδίτσα
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν, την Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025, οι εργασίες του Διεπιστημονικού Περιβαλλοντικού Συνεδρίου με θέμα “«Ἐπὶ τὰς π(λ)ηγάς τῶν ὑδάτων…», με προσανατολισμό τη βιωσιμότητα και την αειφορία του θεσσαλικού κάμπου”, το…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...