Αγιασμός για την έναρξη του νέου μηνός στα Γραφεία της Μητροπόλεως Θεσσαλιώτιδος
Στο πλαίσιο της καθιερωμένης μηνιαίας ευλογίας για την έναρξη του νέου μηνός, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος κ. Τιμόθεος τέλεσε τον Αγιασμό στα Γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως. Κληρικοί, εργαζόμενοι και συνεργάτες συγκεντρώθηκαν…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...