Πρωί Μεγάλης Πέμπτης στην Κέρκυρα
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ. Νεκτάριος τέλεσε τον Εσπερινό μετά της Θείας Λειτουργίας του Μεγάλου Βασιλείου στο Ιερό Προσκύνημα του Αγίου Σπυρίδωνος, στο ιστορικό κέντρο της πόλεως της Κέρκυρας το…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...