Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: “Τα παιδιά μας, είναι η ελπίδα μας”
Στον Παιδικό Σταθμό – Νηπιαγωγείο «Ευαγγελισμός της Θεοτόκου» στο Δήλεσι Βοιωτίας τέλεσε την ακολουθία του αγιασμού με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος. Μετά την ακολουθία του…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...