Δεν προέκυψε κακοποίηση για το 7 μηνών βρέφος που νοσηλεύεται στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο της Πάτρας. Το μωράκι είναι καλά στην υγεία του και σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση από τα τραύματα που φέρει δεν προκύπτει τελικά κακοποίηση. Στη νεαρή γυναίκα ασκήθηκε δίωξη πλημμεληματικού χαρακτήρα για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο και αφέθηκε ελεύθερη, αφού πρώτα ορίστηκε τακτική δικάσιμος.
Υπενθυμίζεται, ότι το βρέφος εισήχθη στο Νοσοκομείο το Σάββατο φέροντας κάταγμα στον μηρό και εκδορές στο κεφάλι. Η κατάσταση της υγείας του κινητοποίησε τους γιατρούς και την Αστυνομία. Η μητέρα του βρέφους που έχει συλληφθεί είχε υποστηρίξει, ότι τα τραύματα που έφερε το μωρό προέκυψαν μετά από πτώση του από το κρεβάτι. Η κατηγορία που τη βαρύνει είναι αυτή της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο.
Ρεπορτάζ: Αθανασία Σταμοπούλου/ Νίκος Γιαπρακάς
Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος