Οι πωλήσεις αυτοκίνητων που χρησιμοποιούν κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου θα απαγορευτούν στη χώρα μας το 2035, αφήνοντας μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στην αγορά.
Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα βήματα που έχουμε δει στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας και o καθένας έχει το δικό του χρονοδιάγραμμα για να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις. Άρα, πότε σκοπεύει η κάθε εταιρεία να αποκτήσει μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα;
1821: Η νίκη των επαναστατικών δυνάμεων στο Βαλτέτσι ανοίγει τον δρόμο για την κατάληψη της…
Της Αγίας Γλυκερίας μάρτυρος και του Οσίου Σεργίου του ομολογητού είναι σήμερα, Δευτέρα 13 Μαΐου.…
Μια ηλιακή καταιγίδα σπάνιας έντασης κατευθύνεται προς τη Γη και θα μπορούσε να προκαλέσει προβλήματα…
Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. της Ελληνική Ομοσπονδία Πάλης & ο Δήμαρχος Λουτρακίου - Περαχώρας…
Το Grappling είναι ένα στυλ πάλης που συνδυάζει την τεχνική που προέρχεται από διάφορα αθλήματα…
Το Επιμελητήριο Κορινθίας σας προσκαλεί στην εκδήλωση με τίτλο: “Δεν είναι αγάπη ο πόνος και…
Fiat – 2030
Το αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500 πωλείται ταυτόχρονα με το βενζινοκίνητο 500 μέχρι σήμερα, αλλά η εταιρεία σκοπεύει να γίνει αμιγώς ηλεκτρική το 2030. Το ανερχόμενο νέο Panda, εμπνέεται από το φουτουριστικό concept car Centoventi και αναμένεται να είναι το επόμενο EV της Fiat.
Renault – 2030
Αν το ηλεκτροκίνητο μέλλον της Renault είναι όπως φαίνεται, οι λάτρεις της μάρκας μπορούν να …κοιμούνται ήσχυοι. Το πρωτότυπο Renault 5 περιγράφεται ως «η αναγέννηση ενός cult μοντέλου, πιο μοντέρνο από ποτέ» και η εταιρεία δηλώνει πως θα «εκδημοκρατίσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη». Αναμένουμε τις πρώτες σημαντικές δράσεις το 2025, καθώς πολλά ηλεκτρικά Renault βρίσκονται ήδη σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης.
Bentley – 2030
Η Bentley θα μεταβεί σε αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα μέχρι το 2026, και στη συνέχεια θα περάσει αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση το 2030. Έτσι, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής δωδεκακύλινδρων κινητήρων βενζίνης μέχρι σήμερα, στο άμεσο μέλλον, δεν θα παράγει θερμικούς κινητήρες.
Lamborghini – 2035
Η Lamborghini είναι περίφημη για τους V10 και V12 κινητήρες της και μάλλον και δυσκολευτεί με τη μετάβαση στα EV, αν και ήδη έχει αποκαλύψει το πρώτο της PHEV, την εικονιζόμενη Revuelto των 1.000 ίππων. Το πρώτο της ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο αναμένεται το 2028 – ένα τέταρτο μοντέλο στη γκαμα της, μαζί με την Urus και δύο supercars. Ο CEO της Ιταλικής μάρκας Stephan Winkelmann δεν δείχνει να πιστεύει στα συνθετικά καύσιμα, θεωρώντας ότι πρέπει πρώτα να δοκιμαστούν σε αγώνες. «Η απαγόρευση των κινητήρων βενζίνης από την Ε.Ε. το 2035 -και πιθανώς το 2036 για εταιρείες του μεγέθους μας- δεν είναι αξιόπιστη» δήλωσε.
Η διάσωση των μικρών κατασκευαστών
Οι κατασκευαστές χαμηλής παραγωγής, όπως οι βρετανικές BAC ή Morgan, αλλά και οι Dallara ή Koeningsegg, θα έπρεπε να επενδύσουν εξωφρενικά κεφάλαια για να μεταβούν στην ηλεκτροκίνηση. Βέβαια, σε πολλές περιπτώσεις, αυτό βρίσκεται αντιμέτωπο με τα «πιστεύω» μερικών εταιρειών, όπως της Pagani, που θεωρεί τον ήχο του κινητήρα εσωτερικής καύσης σημείο ζωτικής σημασίας για τα μοντέλα της. Σίγουρα λοιπόν, ανακουφίστηκαν όταν έμαθαν πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα απαγορευτούν στις εταιρείες που κατασκευάζουν λιγότερα από 1.000 αυτοκίνητα ετησίως.