ΕΛΛΑΔΑ

Κούρασαν οι influencers – Το 58% στις ΗΠΑ αποφεύγουν τις αναρτήσεις τους

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.


Σύμφωνα με το website Visual Objects, οδηγό για υπηρεσίες B2B, για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

«Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες» αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων» ανέφερε.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κορινθία, ολόκληρη την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο Hlektra.gr.

hlektragr

Recent Posts

Μαθητές του «Μουσικού Σχολείου Κορίνθου» επισκέφθηκαν τον Σεβ. Μητροπολίτη κ. Διονύσιο στα Γραφεία της Ι. Μητροπόλεως

Αντιπροσωπεία μαθητών του «Μουσικού Σχολείου Κορίνθου» συνοδευόμενοι από τους Εκπαιδευτικούς τους κ. Κωνσταντίνα Ξύδη, κ.…

60 λεπτά ago

Ναύπλιο: Εγκαίνια του 9ου Mediterranean Yacht Show

Παρουσία της Υφυπουργού Τουρισμού Έλενας Ράπτη πραγματοποιήθηκαν το απόγευμα του Σαββάτου 27 Απριλίου τα εγκαίνια…

1 ώρα ago

Ολυμπιακοί Αγώνες: Πέρασε από τη διώρυγα της Κορίνθου το ιστιοφόρο Belem με τη Φλόγα

Το ταξίδι του για τη Μασσαλία συνεχίζει το γαλλικό ιστιοφόρο Belem, το οποίο μεταφέρει την…

2 ώρες ago

Συνεδριάζει την Μεγάλη Τρίτη η Περιφερειακή Επιτροπή Πελοποννήσου

Την Μ. Τρίτη 30 Απριλίου 2024 και ώρα 10:00 στην αίθουσα συνεδριάσεων, στο κτήριο του…

10 ώρες ago

Τουρισμός για όλους 2024: Έγινε η κλήρωση για τους δικαιούχους

Πραγματοποιήθηκε η διαδικασία επιλογής των δικαιούχων του προγράμματος Τουρισμός για όλους 2024 και αναμένεται να…

10 ώρες ago

Εκτεταμένες καμπάνιες του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου για το «Πάσχα 2024»

Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου, σε συνεργασία και με την υποστήριξη του Δήμου Λουτρακίου- Περαχώρας- Αγ.…

12 ώρες ago