Cyber Monday 2021: Η Black Friday πέρασε, αλλά οι προσφορές συνεχίζονται τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου.
Έπειτα από την Black Friday, ήρθε σήμερα στις 29 Νοεμβρίου η Cyber Monday, μια εμπορική πρωτοβουλία των λιανοπωλητών που πρωτοεμφανίστηκε στις ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τα έσοδα από πωλήσεις στο διαδίκτυο. Στο πλαίσιο αυτής της μέρας αναμένεται να διατεθούν πολλά προϊόντα με έκπτωση.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή σημειώνει σε ανακοίνωσή του ότι η Cyber Monday αναμένονται ότι εν μέσω πανδημίας θα εκτινάξει και πάλι τις ηλεκτρονικές αγορές των καταναλωτών. Για την καλύτερη ενημέρωση και προετοιμασία τους, αλλά και για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των ευκαιριών που προσφέρει αυτή η «γιορτή του εμπορίου και της αγοράς» μαζί με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας συστήνουν στους καταναλωτές τα ακόλουθα:
1. Να προσέχουν κατά την ηλεκτρονική εγγραφή τους σε ενημερωτικά δελτία (newsletters), με τα οποία καλούνται να δηλώσουν έγκαιρα τις προτιμήσεις τους σε συγκεκριμένα προϊόντα και να ενημερωθούν, έτσι, νωρίτερα για τις εκπτώσεις που θα γίνουν σε αυτά. Ιδίως, να είναι επιφυλακτικοί με τις προσωπικές πληροφορίες που χορηγούν μέσω αυτών των newsletters, δεδομένου ότι αποτελούν, στην ουσία, μορφή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και
χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους προμηθευτές για τη δημιουργία προσωποποιημένων προφίλ πελατών και για τη διενέργεια εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών που τους ακολουθούν παντού κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο.
2. Να διαχωρίζουν τις αληθινές από τις εικονικές προσφορές, κάνοντας δική τους έρευνα αγοράς αρκετό διάστημα πριν για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, σε συνδυασμό και με τη χρήση ειδικών εργαλείων που διατίθενται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης προϊόντων και πραγματοποίησης αγορών, τα οποία αναπαριστούν τη διαχρονική διακύμανση των τιμών.
3. Κατά την τοποθέτηση των παραγγελιών τους, να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και σημασία, εκτός από την τιμή, και σε άλλες κρίσιμες πληροφορίες που σχετίζονται με την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα: (α) στη διαθεσιμότητα, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη εμπόδια και περιορισμούς που, σε διεθνές επίπεδο, επηρεάζουν την παραγωγή και διακίνηση των αγαθών, καθώς και (β) στον αναμενόμενο χρόνο αποστολής των προϊόντων μέσω των ταχυδρομικών παρόχων. Στόχος είναι οι καταναλωτές να μη βιώνουν αργότερα δυσαρέσκεια και απογοήτευση από τυχόν υπερβολικούς ή/και απροσδιόριστους
χρόνους αναμονής.
4. Να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες (πχ δεν περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία έδρας και επικοινωνίας, περιέχουν “νεκρές” συνδέσεις [links] ή συνδέσεις σε όρους χρήσης ή πολιτικής προστασίας απορρήτου με ασυνάρτητο περιεχόμενο, διοχετεύουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές αποκλειστικά μέσω social
media εφαρμογών, όπως viber, messenger, κ.λπ.)
Έργα προστασίας από φαινόμενα διάβρωσης στην ακτογραμμή του Κορινθιακού κόλπου, τα οποία, σύμφωνα με τη…
«Το Territorio της Κορίνθου και η Βενετική Υδατογέφυρα στο Ποτάμι Ράχιανι του Άσσου Κορινθίας (Ιστορία-κατασκευή)»…
Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι του Σαββάτου σε όχημα εν κινήσει στο 97ο χλμ της εθνικής…
Παιδικά και νεανικά χαμόγελα πλημμύρισαν την Πέμπτη 9 Μαΐου τον υπαίθριο χώρο της Δομής Προσωρινής…
𝚷𝚨𝚳𝚬 𝚨𝚴𝚨𝚱𝚼𝚱𝚲𝛀𝚺𝚮 | 𝚩𝚰𝛀𝚳𝚨𝚻𝚰𝚱𝚬𝚺 𝚫𝚸𝚨𝚺𝚬𝚰𝚺 & 𝚬𝚱𝚫𝚮𝚲𝛀𝚺𝚮 𝚩𝚸𝚨𝚩𝚬𝚼𝚺𝚮𝚺 για τα σχολεία και τους αθλητικούς συλλόγους…
Ο ημιορεινός αγώνας «Παπαλάμπρεια 2024» θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 12 Μαΐου, για 5η φορά, με…