ΝΕΑ

Air Bell 407: Ειδικοί δίνουν οδηγίες επιβίβασης και αποβίβασης για το ελικόπτερο που ενεπλάκη στο δυστύχημα στα Σπάτα

 

 

Σχετικά με το φρικτό δυστύχημα μίλησε χθες στο MEGA, πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν.Α. Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης. Όπως εξήγησε τα ελικόπτερα τύπου Bell έχουν δύο έλικες, ένα στο επάνω τμήμα τους και ένα στο πίσω. Ο επάνω έλικας είναι αυτός που ανεβάζει το ελικόπτερο και το κρατά σε πορεία και ο πίσω έλικας ουσιαστικά το φέρνει σε ισορροπία.

 

Το πρώτο ερώτημα που καλούνται να απαντήσουν οι Αρχές

 

«Θέλουμε να δούμε εάν ο πιλότος ενημέρωσε τους επιβάτες για να κατέβουν από το ελικόπτερο. Αυτοί οι έλικες κάνουν περίπου 2 λεπτά για να σταματήσουν από την ώρα που θα σβήσει ο κινητήρας εκτός και εάν πατήσει ένα κουμπί το οποίο τους σταματά στα 50 δευτερόλεπτα» ανέφερε ο κ. Καλλιακμάνης.

Επισήμανε, στη συνέχεια, πως η πόρτα του ελικοπτέρου δεν έχει ασφάλεια και ανοιγοκλείνει ανά πάσα στιγμή.

«Το σημείο που θα σταθεί η προανάκριση είναι στο εάν τους ενημέρωσε ο πιλότος για να κατέβουν όταν σταμάτησε ο έλικας και οι κινητήρες. Υπάρχει και η Ανεξάρτητη Αρχή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και η υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας που θα ερευνήσουν τι έγινε» πρόσθεσε. Ο ναυπηγός και διερευνητής αεροπορικών δυστυχημάτων, Φαίδων Καραϊωσηφίδης κάνοντας τη δική του τοποθέτηση στον ΣΚΑΪ αναφορικά με το ελικόπτερο τύπου Bell δήλωσε χαρακτηριστικά:  «Η ασφάλεια πτήσεων είναι κρίκοι κρίκοι κρίκοι και αν σπάσει ένας έχουμε θανάτους».

 

«Επιβίβαση και αποβίβαση ενώ περιστρέφεται ο έλικας δεν γίνεται»

 

Εξήγησε πως εξ αποστάσεως διερεύνηση δεν μπορεί να γίνει. Επίσης, τόνισε πως αποβίβαση και επιβίβαση σε ένα ελικόπτερο που περιστρέφεται ο έλικάς του δεν μπορεί να γίνει. Στην περίπτωση όμως που υπάρξει ανάγκη να συμβεί κάτι τέτοιο, γίνεται με την απόλυτη ευθύνη και τις οδηγίες του προσωπικού εδάφους και του πιλότου, ο οποίος έχει την τελική ευθύνη για την πτήση.

«Υπάρχουν σαφείς κανόνες ότι κανείς δεν προσεγγίζει το ελικόπτερο στο πίσω μέρος. Εκεί πέρα υπάρχει ένα στροφείο αντισταθμιστικό το οποίο περιστρέφεται και το οποίο όταν περιστρέφεται σε μεγάλη ταχύτητα δεν είναι κύκλο να το δεις αλλά και σε μικρή ταχύτητα δεν είναι ευδιάκριτο» ανέφερε ο κ. Καραϊωσηφίδης.

Όπως είπε η αποβίβαση πρέπει να γίνεται μόνο, εάν και εφόσον έχουν ακινητοποιηθεί τα στροφεία του ελικοπτέρου. «Οι επιβάτες εν συνεχεία πρέπει να βγουν και να κατευθυνθούν προς τη μπροστινή πλευρά του ελικοπτέρου. Πάντα προσεγγίζεις από μπροστά, το πίσω μέρος είναι θανατηφόρο» τόνισε.

 

hlektragr

Recent Posts

Ενημέρωση για τις αγροτοδασικές πυρκαγιές του τελευταίου 24ωρου

Από Ω/18:00/27-04-2024 έως Ω/18:00/28-04-2024 εκδηλώθηκαν 29 αγροτοδασικές πυρκαγιές. Από αυτές, οι 26 αντιμετωπίστηκαν άμεσα, στο…

2 ώρες ago

Σε εργοτάξια στο Λουτράκι και στο Ρίο ο Ταχιάος: Προτεραιότητα το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας

Αυτοψίες στα εργοτάξια των ενεργών συμβάσεων που αφορούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο, στο Λουτράκι και το…

2 ώρες ago

Απαγόρευση κυκλοφορίας σε περιοχές NATURA, πάρκα και άλση στις Περιφερειακές Ενότητες Αργολίδας, Κορινθίας και Λακωνίας

Ισχύει διήμερη προληπτική απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας προσώπων και οχημάτων, σε περιοχές NATURA, καθώς…

2 ώρες ago

Υπογραφή σύμβασης ανόρυξης γεώτρησης στην Π.Ε. Κορινθίας

Υπεγράφη η σύμβαση ανόρυξης γεώτρησης ΤΟΕΒ Πασίου, προϋπολογισμού 74.400,00 ευρώ, στα γραφεία της Π.Ε. Κοριθνίας,…

4 ώρες ago

Στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση πραγματοποιήθηκε στην Κορινθία – Συνελήφθησαν 8 άτομα

Στο πλαίσιο της επιχείρησης συνελήφθησαν -8- άτομα Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών…

4 ώρες ago

Εκτεταμένες καμπάνιες του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου για το «Πάσχα 2024»

Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου, σε συνεργασία και με την υποστήριξη του Δήμου Λουτρακίου- Περαχώρας- Αγ.…

5 ώρες ago