ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Porsche 911 GT3 STI: Καμπύλες Porsche με …μυς Subaru

Μία πραγματικά …διεστραμμένη Porsche 911 997 GT3 με κινητήρα Subaru Impreza STI στο πίσω μέρος και ένα φαρδύ bodykit GT3R.

Αυτό ακριβώς φαντάστηκαν, σχεδίασαν και έκαναν η Eneos και η DevSpeed Motorsports για τη φετινή έκθεση SEMA, δημιουργώντας τη μοναδική Porsche 911 GT3 STI. Η Eneos πιστεύει ότι η διαμόρφωση boxer είναι αυτό που ενώνει την Porsche και τη Subaru, «με απίστευτη αγωνιστική κληρονομιά τόσο στην άσφαλτο όσο και στα δάση». 

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2,5 λίτρων αναβαθμίστηκε με μια τουρμπίνα BorgWarner EFR 7064-C, ένα intercooler κάθετης ροής, εκκεντροφόρους Brian Crower 280, μπεκ ψεκασμού καυσίμου και αντλίες Deatschwerks, σύστημα ανεφοδιασμού Nuke Performance και μία χειροποίητη εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι. 

Ως αποτέλεσμα, ο κινητήρας παράγει 542 ίππους, καθιστώντας τον πολύ πιο ισχυρό τον εργοστασιακό ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο κινητήρα των 3,6 λίτρων που μπορούμε να βρούμε σε μία 997 GT3, ενώ παράλληλα, η GT3 STI είναι και κατά 77 κιλά ελαφρύτερη. Η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, Subaru STI, που συναρμολογείται από την Subiworks. 

Η διάταξη του πλαισίου έχει σχεδιαστεί έχοντας στο μυαλό στην πίστα, με ρυθμιζόμενα coilovers της BC racing, εξαρτήματα ανάρτησης από το αγωνιστικό Porsche 911 Cup και ένα κλωβό ασφαλείας από την CageKits. Τα στοκ φρένα GT3 διατηρούνται με αγωνιστικά τακάκια Hawk Performance. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο και με σύστημα Nuke Performance Air Jack 90 Competition, που του επιτρέπει να ανυψώνεται για γρήγορες αλλαγές τροχών. 

Το bodykit προέρχεται από ένα VAD Design GT3R και περιλαμβάνει ένα εξέχων διαχύτη, φαρδιά αεριζόμενα φτερά, οροφή από ανθρακονήματα, πίσω φώτα από το 997.2 και έναν νέο πίσω προφυλακτήρα που αφήνει εκτεθειμένο μέρος των τροχών. Η αεροτομή έχει αφαιρεθεί, όπως και το κάλυμμα του κινητήρα. Η GT3 STI φέρει εξαιρετικά φαρδιούς τροχούς, Rotiform 917 19 ιντσών, με ελαστικά Toyo Proxes R888R διαστάσεων 265/35 μπροστά και 345/30 πίσω. 

Τέλος, μία απόχρωση μπλε και κίτρινου χρώματος, Subaru WRC, δημιουργήθηκε από τον Sean Smith Design, με αναφορές στην Porsche 917 Salzburg. Στο εσωτερικό, η καμπίνα παραμένει ..σπαρτιατική, με δύο καθίσματα Tillet B6 Screamer από ανθρακονήματα, αγωνιστικές ζώνες και ψηφιακό ταμπλό οργάνων. 

Η εντυπωσιακή Porsche 911 GT3 STI αναμένεται να είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα στο φετινό περίπτερο της Eneos, στη SEMA. 

 

hlektragr

Recent Posts

Καιρός: Αφρικανική σκόνη, λασποβροχές και άνοδος της θερμοκρασίας

  Καιρός: Η πρόγνωση για Σάββατο και Κυριακή Σάββατο 18/5 Αρχικά γενικά αίθριος καιρός, βαθμιαία…

17 ώρες ago

Οδηγίες Προφύλαξης για την Αφρικανική Σκόνη από τη Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας

Η Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας σας εφιστά τη προσοχή για τις επόμενες…

17 ώρες ago

Πλήρης διακοπή κυκλοφορίας στην παραλιακή οδό Αλεποχωρίου – Ψάθας

Καθίζηση του οδοστρώματος και κατολισθήσεις βράχων, οδήγησαν την Τροχαία Αττικής στην απόφαση για πλήρη διακοπή…

17 ώρες ago

Χρήστος Λαμπρόπουλος: «Η αειφορία δεν είναι μόνο επιλογή, αλλά απαραίτητη για την επιβίωση και την ευημερία»

Η εκδήλωση με τίτλο «Σταχυολόγηση της αειφορίας στην Περιφέρεια Πελοποννήσου» πραγματοποιήθηκε παρουσία του Αναπληρωτή Περιφερειάρχη,…

17 ώρες ago

MyCoast: Σχεδόν 14.000 πολίτες κατέβασαν την εφαρμογή – Μέχρι στιγμής οι καταγγελίες φτάνουν τις 500

Περίπου 14.000 πολίτες κατέβασαν μέχρι σήμερα τη νέα ψηφιακή εφαρμογή MyCoast, σε διάστημα λίγων ημερών…

18 ώρες ago

Η Ελλάδα φιλοξενεί το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Σούμο στο Λουτράκι

Στο Λουτράκι θα φιλοξενηθεί το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα σούμο από τις 24 έως τις 26 Μαΐου.…

18 ώρες ago