Τα έργα θα αναλάβει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο το χαρακτήρισε ως έργο «σύνθετο και ειδικό έργο Εθνικού επιπέδου» και η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει ήδη κηρύξει σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης την Διώρυγα λόγω των συνεχόμενων επικίνδυνων καταπτώσεων.
Πως ζητήθηκε η συνδρομή του Υποδομών
Με έγγραφο της, η Ανώνυμος Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου, είχε ζητήσει από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να χρηματοδοτήσει και να αναλάβει την μελέτη και κατασκευή των απαιτούμενων έργων. Τα έργα θα αναλάβει να προγραμματίσει, σχεδιάσει και υλοποιήσει η Γενική Γραμματεία Υποδομών υπό τον Γιώργο Καραγιάννη.
Από την πλευρά της η εταιρεία θα εξακολουθεί να ασκεί όλες τις αρμοδιότητες συντήρησης, λειτουργίας, ασφάλισης και φύλαξης της Διώρυγας, καθώς και των υπερκειμένων έργων αυτής
Η Διώρυγα Κορίνθου αποτελεί γεωγραφικά έναν κόμβο επικοινωνίας μεταξύ του Αιγαίου και Ιονίου Πελάγους και μαζί με την διώρυγα του Παναμά και του Σουέζ αποτελούν τις τρεις τεχνικές διώρυγες που υφίστανται στον κόσμο σήμερα.
Μηχανισμός Παρακολούθησης
Πριν λίγες ημέρες αυτοψία είχε πραγματοποιήσει στη διώρυγα της Κορίνθου ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Νίκος Ταγαράς, μαζί με τον καθηγητή Γεωλογίας Ευθύμιο Λέκκα και τον εκπρόσωπο της Διώρυγας ΑΕ, Γιώργο Ζουγλή.
Στόχος είναι με την ολοκλήρωση των έργων, η δημιουργία μηχανισμού παρακολούθησης και έγκαιρης προειδοποίησης, με χρηματοδότηση από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, μέσω του Πράσινου Ταμείου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κορινθία, ολόκληρη την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο Hlektra.gr.