Categories: ΕΛΛΑΔΑ

Σχεδόν όλοι οι Έλληνες είναι ενεργοί στα κοινωνικά δίκτυα

Πάνω από τέσσερις στους πέντε Έλληνες (ποσοστό 82%) βρίσκονται πια ενεργά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), με το ποσοστό να φθάνει το 97% στις ηλικίες 16 έως 24 ετών, σύμφωνα με την τελευταία πανελλαδική δειγματοληπτική έρευνα «Focus on Tech Life Tips» της εταιρείας Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Ενεργοί στα social media είναι σχεδόν οι δύο στους τρεις Έλληνες ηλικίας 55-64 ετών (το 62%, έναντι 59% στο δεύτερο εξάμηνο του 2020), με τα δημοφιλέστερα μέσα για τη δημιουργία προσωπικού «προφίλ να είναι κατά σειρά τα Facebook (79% – αύξηση 15% έναντι του δευτέρου εξαμήνου του 2020), Instagram (51%) και YouTube (45%). Επίσης το ΤΙΚ ΤΟΚ παρουσιάζει θεαματική άνοδο τον τελευταίο χρόνο και στη χώρα μας, ειδικά στα κορίτσια 16-24 ετών.

Η εταιρεία εκτιμά ότι η συνολική διείσδυση του διαδικτύου στην Ελλάδα έχει φτάσει στο 97%, ενώ στις ηλικίες 55-64 ετών οι εννέα στους δέκα είναι πλέον καθημερινοί χρήστες του ίντερνετ, αφιερώνοντας κατά μέσο όρο 85 λεπτά καθημερινά (έναντι 58 λεπτών τη μέρα στο δεύτερο εξάμηνο του 2020). Η πρώτη συσκευή πρόσβασης για όλους τους χρήστες είναι το «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), με το 95% των χρηστών να το χρησιμοποιούν πια ως πρώτη επιλογή τους και με τον μέσο χρόνο σύνδεσης από το κινητό να έχει πλέον φθάσει τις δύο ώρες την ημέρα.

Επιπλέον, τουλάχιστον εννέα στα δέκα παιδιά 5-12 ετών εκτιμάται ότι είναι πλέον online και έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής για τη σύνδεση τους το tablet (40%), ενώ ακολουθούν το smartphone (36%) και το laptop (34%).

Επίσης όσοι αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (e-shoppers) έφτασαν το 74% των Ελλήνων, με αυξημένη μέση δαπάνη σε online αγορές, καθώς επίσης αυξημένη τάση στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών. Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στο κοινό άνω των 55 ετών (+20% συγκριτικά με το προηγούμενο εξάμηνο). Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν κάνει τρεις στους τέσσερις Έλληνες (74%) κατά τους τελευταίους έξι μήνες.

Σε ηλεκτρονικές αγορές οι καταναλωτές ξόδεψαν τους τελευταίους έξι μήνες κατά μέσο όρο 806 ευρώ και σχεδόν δύο στους τρεις (64%) πλήρωσαν μέσω αντικαταβολής. Οι κορυφαίες online αγορές ήταν τα ρούχα (46%), τα παπούτσια (36%) και τα ηλεκτρονικά είδη (33%). Τη μεγαλύτερη δυναμική (μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2020) εμφάνισαν οι online αγορές για έπιπλα και είδη σπιτιού (+37%) και για διαδικτυακά σεμινάρια/webinars (+36%).

hlektragr

Recent Posts

Παιδικές κατασκηνώσεις ΔΥΠΑ: Τη Μεγάλη Τετάρτη ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 70.000 voucher

Ξεκινά αύριο (29.4.2024) Μεγάλη Τετάρτη και ώρα 11:00 η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων δικαιούχων και παρόχων…

13 ώρες ago

Αττική Οδός: Τροχαίο ατύχημα στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο – Καθυστερήσεις έως την έξοδο για Λαμία

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε νωρίτερα στην Αττική Οδό στο ύψος του κόμβου Δημοκρατίας στο ρεύμα προς…

15 ώρες ago

Σε κρίσιμη κατάσταση νεαρός στην Κοζάνη που ήπιε φυτοφάρμακο

Μεγάλη επιχείρηση της αστυνομίας στήθηκε το πρωί της Μεγάλης Τετάρτης, προκειμένου να μεταφερθεί φάρμακο-αντίδοτο στην…

15 ώρες ago

Δήμος Ξυλοκάστρου : Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Βάδην 10χλμ το Σάββατο 11 Μαΐου 2024.

Με υπερηφάνεια ανακοινώνουμε ότι ο Δήμος μας φιλοξενεί το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Βάδην 10χλμ το Σάββατο…

15 ώρες ago

Πασχαλινή Συναυλία Φιλαρμονικής Λουτρακίου την Κυριακή 28 Απριλίου

Η Φιλαρμονική Λουτρακίου, στο δρόμο προς την κορύφωση του Θείου Πάθους τη Μεγάλη Εβδομάδα, παρουσιάζει…

15 ώρες ago

Υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου το αναπτυξιακό τουρνουά ποδοσφαίρου «Πάσχα 2024- Καλαμάτα»

Υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου και με πολλές συμμετοχές, πραγματοποιήθηκε το αναπτυξιακό τουρνουά ποδοσφαίρου…

16 ώρες ago