ΕΛΛΑΔΑ

Έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις διαδικτυακές διαφημίσεις της Google

Με στόχο της διερεύνηση του αν η Google χρησιμοποιεί πρακτικές κατά του ανταγωνισμού στις τεχνολογίες διαφημιστικής προβολής στο διαδίκτυο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε την έναρξη έρευνας.

Η Google “είναι παρούσα σε σχεδόν όλα τα επίπεδα της αλυσίδας τροφοδοσίας σε ό,τι αφορά τη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο. Φοβόμαστε μήπως καταστήσει την άσκηση του ανταγωνισμού πιο δύσκολη για τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες”, ανέφερε σε ανακοίνωση η Επίτροπος Ανταγωνισμού Μαργκρέτε Βεστάγκερ.

Η Google παρέχει πολλές υπηρεσίες τεχνολογίας που παίζουν έναν ρόλο ενδιάμεσου ανάμεσα στους διαφημιστές και τους συντάκτες για την προβολή διαφημιστικών ανακοινώσεων στους διαδικτυακούς ιστότοπους ή σε εφαρμογές για κινητά.

“Ένας δίκαιος ανταγωνισμός είναι σημαντικός, ώστε οι διαφημιστές να μπορούν να φθάσουν στους καταναλωτές στους ιστότοπους των συντακτών και ταυτόχρονα για να μπορούν οι συντάκτες να πουλήσουν χώρους στους διαφημιστές– προκειμένου να δημιουργήσουν εισοδήματα και να χρηματοδοτήσουν τα περιεχόμενα”, εξήγησε η Βεστάγκερ.

Η έρευνα της Επιτροπής θα έχει ως επίκεντρο τη διαφημιστική προβολή, τομέα στον οποίο η Google προτείνει αρκετές υπηρεσίες.

“Η έναρξη μιας επίσημης έρευνας δεν προδικάζει το αποτέλεσμά της”, υπογράμμισαν οι Βρυξέλλες. Καμία νομική προθεσμία δεν προβλέπεται για το κλείσιμο μιας τέτοιας διαδικασίας, με τη διάρκεια των ερευνών να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα κυρίως με την πολυπλοκότητα των υποθέσεων.

“Θα συνεχίσουμε να δεσμευόμαστε με εποικοδομητικό τρόπο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προκειμένου να απαντήσουμε στις ερωτήσεις της και να καταδείξουμε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων μας για τις επιχειρήσεις και τους Ευρωπαίους καταναλωτές”, δήλωσε εκπρόσωπος της Google.

“Χιλιάδες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κάθε μέρα τα διαφημιστικά προϊόντα μας προκειμένου να φθάσουν σε νέους πελάτες και για να χρηματοδοτήσουν τους διαδικτυακούς ιστοτόπους τους. Τα επιλέγουν γιατί είναι ανταγωνιστικά και αποτελεσματικά”, ανέφερε.

Το 2019, οι δαπάνες που κατευθύνθηκαν στη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο στην ΕΕ ανέρχονταν περίπου σε 20 δισεκ. ευρώ.

hlektragr

Recent Posts

Ευχές και δώρα στο Δεκάζειο Γηροκομείο Τρίπολης από την Περιφέρεια Πελοποννήσου

Το Δεκάζειο Γηροκομείο Τρίπολης επισκέφθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αρκαδίας, Κωνσταντίνος Μανδρώνης, την Μεγάλη Πέμπτη 2…

2 ώρες ago

Η Τελετή του Επιταφίου εις το Πατριαρχείον Ιεροσολύμων (video)

Τό ἑσπέρας τῆς Μεγάλης Παρασκευῆς, 20ῆς Απριλίου/3ης Μαΐου 2024, ἔλαβε χώραν εἰς τόν Πανίερον Ναόν…

3 ώρες ago

Πάσχα 2024: Η μεγαλύτερη έξοδος μετά τον κορωνοϊό – Πάνω από 425.000 οχήματα έφυγαν από την Αττική

Μια από τις μεγαλύτερες εξόδους των τελευταίων ετών, θεωρείται η φετινή, με εκατοντάδες χιλιάδες Αθηναίους…

3 ώρες ago

Άγιο Φως: Στις 19:30 στο «Ελ. Βενιζέλος» από τα Ιεροσόλυμα – Πώς θα φτάσει σε όλη την Ελλάδα

Το απόγευμα του Μεγάλου Σαββάτου φτάνει στην Ελλάδα από τα Ιεροσόλυμα το Άγιο Φως, μεταφέροντας…

5 ώρες ago

Κατάνυξη στην περιφορά του Επιταφίου μέσα στη θάλασσα στο Λουτράκι (video)

Η περιφορά του Επιτάφιου της Παναγίας της Γιάτρισσας στο Λουτράκι τη Μεγάλη Παρασκευή, έγινε με…

5 ώρες ago

Η Ακολουθία του Επιταφίου Θρήνου στο Οικουμενικό Πατριαρχείο

Σε κατανυκτική ατμόσφαιρα τελέστηκε την Μεγάλη Παρασκευή, στον Π. Πατριαρχικό Ναό, η Ακολουθία του Επιταφίου…

5 ώρες ago